cupcakes cu crema de portocale si mascarpone


Cupcakes cu crema de portocale si mascarpone




Din dorinta de a reusi cele mai bune cupcake-uri am abordat din nou o reteta cu un rezultat, cel putin vizual, foarte bun. Dar pot spune ca si consumatorii au apreciat, chiar s-a punctat cuvantul "flavor" (aroma).
Asta inseamna ca sunt pe drumul cel bun si cu mult mai mult exercitiu voi "excela" :D
Imi place mult ideea de a "umple" cupcake-urile cu ceva...cred ca acest lucru inseamna acel plus de aroma, pe langa faptul ca poate fi o surpriza pentru consumator.
Astfel am apelat la orange curd-ul pregatit si au luat nastere aceste cupcake-uri, zic eu, minunate.
;)



Ingrediente:

  • 4 oua
  • 90 g faina
  • 20 g cacao
  • 120 g zahar (se poate combina alb cu brun)
  • 10 linguri de unt topit
  • 3 linguri vin porto
  • un praf de sare
  • 2 g praf de copt


Pentru crema de portocale vezi AICI

Frostingul e format dintr-un amestec de branza mascarpone, frisca si zahar pudra. Ori pentru o varianta sanatoasa puteti inlocui zaharul pudra cu miere.
Pentru decor am taiat fasii subtiri de coaja de portocala si am presarat scortisoara.


Pentru a pregati blatul cupake-urilor, incepem prin a separa ouale, dupa care din albusuri+praf de sare si zahar formam o bezea lucioasa.
Adaugam peste bezea galbenusurile omogenizate cu vinul de porto, omogenizam, punem untul topit, omogenizam dupa care adaugam treptat faina+cacao+praf de copt (cernute).
Compozitia rezultata o punem in forme de briose si dam la cuptor (180 C) timp de cca 10-12 minute.

Cand sunt gata le punem pe un gratar la racit. 
Pentru a pune crema de portocale, scobim mijlocul cupcake-urilor (se poate face acest lucru cu un instrument cu care scoatem cotorul la mar).
Dupa ce am umplut "inima" cupcake-urilor, ornam dupa preferinte.






Comments

  1. la fel de pufoasa, cremoasa si deeeeelicioasa, la cum arata in poze sigur nu iti ajung 2-3 cupcakes, pur si simplu divine :D

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts