mousse de ton


Mousse de ton


Mousse de ton...in varianta Laura Adamache, nu am incercat pana acum.
Surprinderea a fost foarte mare cand am gustat rezultatul final si mi-a placut foarte mult. E un preparat foarte delicat; merge de minune oricand: la o masa festiva, dimineata la micul dejun ori la o gustare in timpul zilei.
Cu reteta mousse de ton particip la concursul organizat de Laura Adamache si Delimano, concurs care ma incanta foarte mult, premiul fiind o oala sub presiune delimano. Nu am folosit/gatit niciodata o/intr-o astfel de oala si mi-ar place sa am sansa sa experimentez si sa degust mancare pregatita intr-un astfel de "echipament".

:)

Ingrediente:
  • 240 g ton bucati (suc propriu/ulei)
  • 100 g unt
  • 4 linguri maioneza
  • suc proaspat de lamaie


Cum procedam?


Foarte simplu de realizat si cu un rezultat pe masura.
Punem intr-un robot de bucatarie tonul scurs, untul taiat bucati si mixam. Cand observam ca ingredientele s-au omogenizat adaugam suc de lamaie (1-2 linguri, in functie de preferinte).
Mixam si adaugam maioneza. In acest punct posibil sa observati ca amestecul s-a taiat, dar nu e asa. Mixati in continuare (1-2 minute) pana devine foarte fin si spumos.



Servim cu paine simpla ori prajita. 
:)





Comments

Popular Posts