panna cotta cu gem de caise


Panna cotta cu gem de caise



Cand e cald nu vrem decat multaaaaa racoare. 
Inghetata e primul lucru la care se gandesc multi, dar eu va propun sa incercam panna cotta. 
Incercata si gustata pentru prima data, azi, mi se pare o alternativa atat de valabila, accesibila si racoroasa incat trebuie pusa in aplicare si de voi.
:)

Ingrediente:
  • 200 g frisca lichida
  • 100 ml lapte gras + 3 linguri pentru gelatina
  • 175 g iaurt grecesc
  • 65 g miere
  • 6 g gelatina
  • vanilie (eu am folosit tonka)
  • gem de caise






Cum procedam?


Masuram toate ingredientele; punem intr-o oala pe aragaz laptele si smantana lichida, lasam sa dea intr-un clocot si inchidem imediat. Punem vanilia sau tonka si lasam 10 minute la infuzat. 
Gelatina o rehidratam in lapte iar cand este gata o punem peste amestecul de lapte si smantana. Omogenizam.
Intr-un alt bol punem iaurtul si mierea, peste care adaugam mixul cu gelatina. Amestecam energic si FOARTE bine pentru a se incorpora gelatina.
Turnam acest lichid in pahare unde am pus 1-2 lingurite gem de caise.
Dam la rece pentru cateva ore bune pana cand se prinde toata compozitia. Cand servim adaugam deasupra gem de caise.
:)
 Rapid, nu foarte costisitor, foarte delicat si racoritor.







Comments

  1. cred ca as manca in orice anotimp si oricand la cat de bine si apetisanta arata :D

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts