paine II


Paine II




Va prezint a doua reteta de paine pe care am incercat-o ieri si de care sunt multumita, reusind sa obtin un gust placut si care cu siguranta merge langa o salata de rosii dulci. 
;)



Ingrediente:
  • 400 g faina alba (tip 000 am avut)
  • 15 g gris
  • 15 g miere
  • 200 ml apa calda
  • 3 g sare
  • 20 g drojdie proaspata
  • 2 linguri ulei de masline
  • 1galbenus de ou
  • seminte de susan


Cum procedam?


Punem intr-un bol faina, grisul si sarea. Facem o gropita si punem lichidul omogenizat bine, format din: drojdie, miere, apa calda si ulei. 
Omogenizam din interior catre exterior si transferam totul pe un blat pentru a framanta cca 10-15 minute.
Dupa ce am framantat, luam aluatul ii dam forma dorita (eu i-am dat forma din imagine) si il punem intr-o tava la crescut.
Preincalzim cuptorul la 200 grade celsius si pregatim un vas termorezistent umplut pe jumatate cu apa. Cand cuptorul este incalzit punem acest vas inauntru. Astfel vom obtine un mediu cu aburi pentru a coace painea noastra. 
Punem painea in cuptor dupa ce a stat la crescut 40-50 minute (o ungem cu galbenus si presaram seminte de susan). Pentru 30 minute uitam de ea si cand o scoatem o lasam la racit, dupa care o acoperim.

:)








Comments

Post a Comment

Popular Posts