mini checuri cu ciocolata


Mini checuri cu ciocolata



Incheiem luna cu o gustare dulce...
si cum inca de ieri s-a mai domolit canicula asa ca am incins cuptorul din nou si am pregatit cateva mini checuri.
 Cu o compozitie destul de densa sunt foarte bune langa ceva lichid cum ar fi un ceai, cafea, lapte. Eu am ales ca pun ciocolata maruntita, dar puteti opta pentru cateva fructe de padure ori nuci maruntite.
:)

Ingrediente pentru 5 mini checuri:
  • 155 g faina alba
  • 10 g gris
  • 90 g iaurt
  • 50 g zahar tos
  • 20 g zahar fin brun
  •  3/4 lingurita praf de copt
  • 1/2 lingurita scortisoara
  • 50 g  ciocolata (60-70% cacao) maruntita
  • 3 oua
  • 50 ml ulei
  • praf de sare
  • 2 linguri miere
  • 5 jumatati de nuca (optional)
  • zahar pudra pentru pudrat (optional)


Cum procedam?


Pregatim o tava cu 6 locuri pentru briose. Daca nu aveti, puteti folosi forme individuale mici pentru checuri.
Preincalzim cuptorul la 165-170 grade celsius.
Pregatim si cantarim toate ingredientele.
Luam un bol si un tel. Spargem ouale, adaugam zaharul, mierea, omogenizam, adaugam uleiul...omogenizam... iaurtul... omogenizam si la final ingredientele solide. 
Amestecam (o data, de doua ori) DOAR cat sa se umezeasca ingredientele solide. Incorporam cu o spatula si ciocolata maruntita. 
Turnam amestecul in forme (unse cu putin ulei sau unt) pana la jumatatea lor. In cazul meu am avut 5 forme ocupate. A 6-a am umplut-o cu apa.
Punem cate o jumatate de nuca deasupra si dam la cuptor pentru 35-40 minute. Facem testul cu scobitoarea.
Cand sunt gata le lasam la racit, apoi pudram cu zahar.
Foarte satioase, dense, sunt o alegere buna pentru un mic dejun pe fuga.
:)








Comments

Popular Posts