iepure la cuptor


Iepure la cuptor



Nu puteam sa ratez oferta din aceasta saptamana de la lidl...20 lei/kg iepure refrigerat...o bunatate de carne, fara grasimi, sanatoasa, pe care eu o prefer oricand am ocazia.
 Stiu ca azi foarte multi s-au topit la multe grade celsius din termometre, dar eu am profitat ca a plouat, am incins cuptorul si...rabbit in the oven.
:)
Ingrediente:
  • un iepure (cca 1300 g)
  • 300 ml vin
  • 40 ml ulei de floarea soarelui
  • 40 ml ulei masline
  • 100 ml apa
  • 6 catei usturoi
  • 4 cartofi
  • 6 rosii cherry
  • un ardei capia rosu (sa fie mare)
  • rozmarin proaspat
  • 1 ceapa alba
  • 2 foi de dafin
  • sare
  • piper
  • paprika



Cum procedam?


Iepurele l-am luat ieri, pana azi pe la pranz a stat la marinat.
Pentru marinare procedam astfel: luam un bol mare, turnam vinul, uleiul de floarea soarelui, adaugam rozmarin taiat, 3 catei de usturoi usor zdrobiti cu lama cutitului, foi de dafin, sare, piper, omogenizam si punem ceapa taiata in patru. 
Asezam iepurele in marinada, il intoarcem de cateva ori si il dam la frigider peste noapte.
Dimineata intoarcem iepurele si il mai lasam pana pe la ora pranzului.

Preincalzim cuptorul la 220 grade celsius.
Luam un vas termorezistent incapator, asezam cartofii taiati potrivit, rosiile cherry, ardeiul taiat fasii, ceapa din marinada, adaugam apa, 3-4 linguri din marinada si asezam iepurele peste acest strat.
Presaram sare si boia.

Acoperim vasul cu folie de aluminiu si il punem la cuptor pentru 50 minute.
Cand timpul a trecut, luam folia si punem ulei de masline peste iepure si mai lasam cca 30 minute. 

Servim cald.

:)






Comments

Post a Comment

Popular Posts