Pasta de fasole si salsa de rosii



Pasta de fasole si salsa de rosii



O idee pentru o mica gustare sau de ce nu un aperitiv, ar fi pasta de fasole. O reteta pe care o incerc pentru prima data, desigur avand amprenta mea :D. La o prima gustare va zic ca...e bun, chiar e bun...gustul de la fasole si cu cel al rosiei se completeaza. 







Ingrediente:

  • 1 cutie cu fasole boabe sau 220 g fasole fiarta in casa
  • 2 fire usturoi verde
  • 1 ceapa
  • 1 rosie
  • 4 linguri ulei
  • 1 lingurita seminte chimen
  • 1/4 ardei chili (eu am avut uscat)
  • 5-6 felii paine 
  • sare


Cum procedam?




Curatam ceapa si  un fir de usturoi, ceapa o feliem, usturoiul il tocam si le punem intr-o tigaie/oala (in care am pus ulei) pe aragaz la foc mic pentru 5-10 minute, pana se gateste ceapa si se inmoaie. Adaugam si putina sare.
Cand ceapa este gatita adaugam semintele de chimen, ardeiul chili tocat si fasolea. Mai lasam pe foc 5-10 minute timp in care zdrobim fasolea (cu furculita sau zdrobitorul pentru piure).
Eu am aproximat ca aceasta pasta de fasole e suficienta pentru 2 oameni, astfel ca 5-6 felii de paine ajung, paine pe care o ungem cu putin ulei de masline si o prajim pe grill sau in prajitorul de paine.

Salsa de rosii se obtine foarte simplu; rosia se taie cubulete mici si usturoiul se toaca. Se pun intr-un bol se adauga sare si putin ulei de masline.

Pentru a monta intindem pasta de fasole pe painea prajita si adaugam din salsa de rosii. 

:)



Comments

Popular Posts