melci cu branza si ciuperci


Melci cu branza si ciuperci


Pateuri cu ciuperci...idee de baza...cel putin asa m-am gandit initial, sa transform aluatul de patiserie, ciupercile si branza in pateuri...dar... mai rapid si mai simplu a iesit o rulada, din care am taiat felii..si tam-tam.. au rezultat "melci". :)






Ingrediente:

  • 275 g aluat de patiserie (l-am cumparat refrigerat si gata intins)
  • ciuperci champignon (cca 350-400g)
  • 100 g branza (eu am avut cas uscat de vaca putin sarat)
  • piper
  • sare
  • praf de chili
  • 2 cepe verzi
  • ulei de masline
  • seminte de in (optional)

Cum procedam?


Pregatim ciupercile, le spalam, le taiem in doua si apoi felii subtiriiiii. :)
Intr-o tigaie punem doua linguri de ulei masline, praf de chili, ceapa verde taiata, putina sare si ciupercile. Presaram si putin piper. Lasam pe foc cca 8-10 minute pana ciupercile scapa de toata umezeala. Cand sunt gata, lasam la racit.
Pe un blat sau tocator punem aluatul, ungem cu putin ulei de masline, asezam branza (data prin razatoarea mica) punem ciupercile si rulam cat se poate de strans.
Cu un cutit fooooooaaarttee ascutit (pentru a nu deforma melcii) taiem felii de cca 1,5 cm.
Punem feliile intr-o tava cu hartie de copt si dam la rece pentru cca 10 minute, dupa care, punem tava in cuptorul preincalzit la 210 grade celsius timp de cca 20 minute.
Cand scoatem presaram seminte de in.
Pentru ca melcii sa capete culoare puteti opta pentru un galbenus de ou cu care sa ungeti ruloul inainte de al felia.

Gustul e nemaipomenit. Ciupercile chiar au o anumite savoare. Puteti servi preparatul ca atare sau langa o salata. 
:)






Comments

  1. mi-ai facut o super pofta! am ciuperci proaspete si foietaj si chiar nu aveam vreo idee anume! ma gandeam sa fac o placinta, dar melcii tai sunt prea apetisanti si aratosi! multam pentru reteta!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts