rosii umplute cu mozzarella si crisp de bacon


Rosii umplute cu mozzarella 

si crisp de bacon


Incep astazi cu o reteta foarte delicioasa, cel putin pentru mine. :) Combinatia de mozzarella, rosii si bacon e foarte interesanta si savuroasa. M-am gandit ca as putea sa realizez varianta mea de rosii umplute cu mozzarella si bacon. :)





Ingrediente: 
  • 4 rosii
  • 100 g mozzarella
  • busuioc proaspat
  • pesmet
  • 4 felii bacon 
  • sare, piper
  • ulei de masline




Cum procedam?



Pentru inceput preincalzim cuptorul la 180 grade celsius.

Taiem de la fiecare rosie, dupa ce le-am spalat, cate un capacel de cca 1 cm. Dupa aceasta operatiune, golim rosiile de miez (il putem folosi la o alta mancare). Captusim rosiile cu cate o frunza de busuioc, adaugam cate o bucata de mozzarella, punem putina sare, piper si acoperim cu amestec de pesmet (l-am facut in casa din miez de paine veche de 2 zile) si bucati de bacon.
Asezam rosiile intr-un vas, le stropi, cu ulei de masline si punem la cuptor pentru cca 20-30 minute.

Se servesc calde, dar cu siguranta sunt bune si la temperatura camerei. :) 





Comments

  1. Nu am mancat nicioadata.Ce gust au?Au un aspect interesant.

    ReplyDelete
    Replies
    1. gustul e foarte placut. :) incercati reteta.

      Delete

Post a Comment

Popular Posts