paste homemade.. simplu ca buna ziua


Paste homemade


Azi nu aveam deloc in plan sa fac aceste paste de casa...dar... tocmai ce am pus sa fac o supa de pui si ..bam...bam.. ce ar fi sa pregatesc paste de casa pentru supa mea... eu una le ador pentru ca au anume savoare si chiar stil :D. (desi folosesc si pastele din comert)





Varianta mea de paste de casa contine:

  • cca 100 gr faina (depinde de umiditate)
  • 1 ou
  • sare
  • piper macinat (optional)



Cum procedam? 



SIMPLU...punem faina intr-un bol, sarea, piperul macinat si oul. Omogenizam, framantam, nu chiar mult (5 minute) si pregatim un blat sa intindem foaia de aluat (SAU pentru cei care detin o masina pentru paste (norocosilor) folositi masina si formati pastele). 
Dupa ce am intins foaia dam forma pastelor, taiem fasii lungi. Le intind si le lasam putin la uscat. 
Precizez ca pe blatul de lucru presaram mereu cu faina.  
Pentru cei care detin un robot, pe langa masina de facut paste..wow...super..puteti pregati cantitati mai mari si pastrate la frigider pentru 1 saptamana, eu zic ca merge. 






Comments

Popular Posts