briose cu banane..dulce la cafea


Briose cu banane si fulgi de ovaz



Din nou va propun o companie dulce pentru cafeaua/ceaiul de dimineata: briose cu banane si fulgi de ovaz. O incercare noua si pentru mine, dar reusita :). 





Ingrediente:
  • 120 g faina alba
  • 40 g fulgi ovaz fin
  • 70 g zahar ( eu am ales 60 g brut si 10 g zahar brun fin)
  • 70 ml ulei
  • 2 oua
  • 90 ml lapte gras
  • 150 g banana pasata
  • vanilie
  • 1 lingurita zeama lamaie
  • 1 lingurita coaja de lamaie
  • 2 lingurite praf copt



Cum procedam?


Preincalzim cuptorul la 180-190 grade celsius. Pregatim o tava pentru briose, in care punem hartii sau forme de silicon. 

Intr-un bol, punem ouale si uleiul. Omogenizam dupa care adaugam zaharul. Mixam totul pana obtinem un amestec pufos. Am incheiat treaba cu mixerul, luam o spatula si adaugam in bol: vanilia, coaja de lamaie, zeama de lamaie, laptele, banana pasata si la final faina ( in care am pus fulgii de ovaz fin si praful de copt). Omogenizam usor cu spatula foarte putin. Nu supra amestecam, pentru a nu activa glutenul din faina si astfel amestecul devine mult prea greu.
Turnam compozitia in tava de briose si coacem timp de cca 20 min.
Nu uitam sa facem testul cu scobitoarea si dupa cca 10 minute sa intoarcem tava.

Cand scoatem de la cuptor lasam la racit complet dupa care ornam dupa preferinte. Eu am optat pentru un sirop de zmeura.

:) 


Comments

Popular Posts